И това е вариант. Само, че ако трябва да се доказва връщането  само протокола няма да е достатъчен
Притеснява ме това, че издадените КИ с цел- доставчикът на стоката да не трябва да плаща ДДС на непродадената част от нея , не е ли нарушение на закона за ДДС. На практита връщане на стока няма.

... На датата на предаване на стоката възниква данъчно събитие, за което доверителят има задължението да издаде на комисионера фактура , а В случай, че комисионерът връща на доверителя останалата стока то тогава доверителят - ще трябва да издаде кредитно известие.
Не мога да намеря оптимален вариант. Става въпрос за голям обем документи, които се издават ежемесечно. Единствено да се намали срока за съхранение по договора.
Благодаря!
А по сега действащия начин на отчитане каква би била санкцията.
Здравейте,
Нова съм на това място и до момента дружество е  продавало стоки на консигнация по следния начин : С клиентите  има договор за съхранение на стока издаден в началото на всяка година. В началото на всеки месец се издава фактура за цялото количество , а в края на месеца след получаване на плащане се издава КИ за непродадената стока. Следващия месец пак така. Този начин е избран, за да не се натоварва дружеството с начисляване и внасяне на ДДС, по сделки които могат никога да не бъдат осъществени? Дружеството всеки месец е на вноска на ДДС .Как да документираме сделките, така че да е законово издържана?
Трудно ми е   да убедя ръководството в новите постановки по отношение на консигнационните договори в сила от 01,01,2017т.   При така отчитаните сделки и евентуална санкция в разпоредбите на чл. 182, ал.  2 от ЗДДС ли попадаме?
Благодаря предварително на отзовалите се.